Eerste berichtje - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Erik en Tjeerd - WaarBenJij.nu Eerste berichtje - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Erik en Tjeerd - WaarBenJij.nu

Eerste berichtje

Door: Erik de Vries

Blijf op de hoogte en volg Erik en Tjeerd

11 Juli 2007 | Duitsland, Frankfurt am Main

Hi allemaal, we hebben hier heel even internet in de jeugdherberg in Frankfurt. Het fietsen ging rap, we hebben mooi weer gehad en ook een mooie route. lange tijd de ruhr gevolg en de laatste dagen voornamelijk langs de rijn en de main gereden. de meeste regen viel gelukkig snachts. Tijd voor een biertje nu in het bankdistrict hier. Fotos zullen we later uploaden als daar iets meer tijd voor is. Bovendien zit ik op een soort van terminal waar ik de fotos niet kan uploaden :-) groetjes en tot snel

Jehtzt gehts wirklich los.....

Erik en Tjeerd

• 11 Juli 2007 - 17:56

Mieke:

proost dan maar

• 11 Juli 2007 - 18:52

Gloira En Gerard:

Dat is lekker snel! Volgens mijn namaak TomTom is het voor fietsers 489 kilometer. In vijf dagen is dat vlot!!!
    Waarop staat jullie km-teller?

Gloria en Gerard
    Met vriendelijke groet,

Gerard de Graan
    woensdag 11 juli 2007 om 20:54 uur

• 11 Juli 2007 - 19:06

Christian:

Goed man. De komende dagen zou het weer beter moeten worden dus goed nieuws. Ben benieuwd naar jullie eerste fotos. Cheers.

• 11 Juli 2007 - 20:32

Maaike:

Ha de kop is eraf!! En de man met de hamer al tegengekomen zie ik (:-)), maar dan in positieve zin. Succes. Ik hoop op meer verhalen.

xx

• 15 Juli 2007 - 21:59

Rune:

Hi Erik!

You finally did it, you crazy bastard (I expected no less)!

While you were having fun cycling your second day, I got my second son (my masculinity prevents me from making girls).

Indonesia - hmmm sounds great! and then water bike from there?

Anyways, very curious to hear all about it!
    By the way, Little Rikke is getting married to a Frenchman this summer!

When do you plan to swing by DK?

Anyways, bon voyage!

Rune, August, Anton, Ligita

• 25 Juli 2007 - 17:42

Erik:

Hejsa Rune,

Hvordan gar det min Danske ven? Good to hear your going for a 2nd. Was a little worried our old cycling trip prevented you from ever having kids. Glad your proving me wrong. I can definitely drop by in Kobenhavn on the way back. It#s been way to long we had a beer....

Venlig hilsen,
    Erik