Welcome - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erik en Tjeerd - WaarBenJij.nu Welcome - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erik en Tjeerd - WaarBenJij.nu

Welcome

Door: Erik de Vries

Blijf op de hoogte en volg Erik en Tjeerd

01 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Welcome to the weblog of Erik en Tjeerd. From July 2007 onwards, Tjeerd and I will be making a trip around the world on our bicycles. Starting in the Netherlands we will cycle our way to Indonesia. In this weblog we will write about our adventures. At the moment we are still very busy preparing our trip. So much to do, so little time. Estimated time of departure is 07.07.2007, can’t wait to get on the road… Now lets hope we won't meet "the man with the hammer" like we did in our holiday in Spain (see picture)

Yours,

3. Come back in one piece
    4. Don't wear that Buckler shirt

• 09 Juli 2007 - 14:56

Paul:

Zijn jullie er al bijna?

• 10 Juli 2007 - 14:08

Peter:

Schijnt dat jullie in een kroeg in Rotterdam gespot zijn 2 uur geleden... ?!

• 10 Juli 2007 - 15:16

Peter Sonke:

Update!!! Onze helden hebben zondagnacht nog doorgebracht in ons mooie kikkerlandje! Zij verbleven vlakbij de Duitse grens (Holst) op een mooie camping helaas zonder internetfaciliteiten. De heren verwachten a.s. vrijdag in Frankfurt aan te komen en hopen dan een teken van leven te kunnen geven. Ben benieuwd of de voorraad uierzalf al opgegaan is ter bestrijding van de zadelpijn!

• 11 Juli 2007 - 09:49

Mieke:

Nou Tjeerd en Erik dus nu echt op stap! Ik ga jullie volgen; kan ik ergens een planning vinden?

Mieke

• 11 Juli 2007 - 10:28

Henk En Truus:

Hoi Erik en Tjeerd,

wat geweldig dat jullie nu echt op "weg" zijn. we zullen jullie zeker volgen, heel jammer dat we jou, Tjeerd niet meer gezien hebben daar we zelf in Griekenland zaten. we wensen jullie een hele mooie en vooral een goede reis toe en een behouden thuiskomst in ?????
    liefs Henk en Truus

• 24 Juli 2007 - 07:17

Hugo Nutters:

Hallo Tjeerd en Erik, Ik hoorde dat jullie al in Praag zitten. Laat je niet afleiden daar door de mooie vrouwen. Dus niet te lang blijven maar doooor fietsen.
    Veel plezier en groeten Hugo.