710 km, Groeten uit gemünden - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Erik en Tjeerd - WaarBenJij.nu 710 km, Groeten uit gemünden - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Erik en Tjeerd - WaarBenJij.nu

710 km, Groeten uit gemünden

Door: Erik de Vries

Blijf op de hoogte en volg Erik en Tjeerd

13 Juli 2007 | Duitsland, Berlijn

Hi allemaal,

Inmiddels zijn we weer uit Frankfurt vertrokken en verder oostwaarts gegaan. zoals eerdere dagen hebben we weer de main gevolgd. Vandaag een stukje afgestoken over een bergje van 400 meter. Inmiddels is het reeds 26C. Morgen gaat de route naar/via Schweinfurt, volgens de mooie uitgezette fietsroutes van Duitsland.

tschüß,
Erik en Tjeerd

• 13 Juli 2007 - 15:07

Kokkie:

Al veel fietsers onderweg tegengekomen of leeft het niet zo in Duitsland?

Groeten,

Peter

• 13 Juli 2007 - 15:14

Leo:

Weil Ihr jetzt noch in Deutschland seit, viel Spass, viele Bockwürstel und wenn Ihr den Jan begegnet... sei Vorsicht!!

Mit freundlichem Gruss

Leo ('ehemaliger' (Sport-)Kollege von Erik)

• 13 Juli 2007 - 18:06

Schuren:

Goedendag heren,
    Ik ben onder de indruk van uw beider prestaties in de afgelopen week. Maar liefst 710 km in 7 dagen! Toppertje! Nog geen lekke band gehad?
    De Schuren

• 14 Juli 2007 - 09:43

Georgina Benison :

Hello Tjeerd; this is Georgina, your father's cousin, from UK. I hope to see your parents in August and will hear more about your journey in English.
    Meanwhile, Good Luck and Bon Voyage!
    Georgina

• 14 Juli 2007 - 11:09

Ning&Olger:

Hallo, zo gaan jullie hard! 26C is warm hoor. Hebben jullie mooie foto's gemaakt?
    Veel success en wij horen nog van jullie.

Gr,
    Ning&Olger

• 14 Juli 2007 - 11:36

Maarten:

Ha Erik en Tjeerd.

Leuk om te horen dat alles voorspoedig verloopt. Voorlopig "immer gerade aus"!

Groeten,
    Maarten

• 15 Juli 2007 - 14:06

Marco:

Leuke site, have fun!!!

• 19 Juli 2007 - 12:37

Peter:

aardig gek mannen, enne erik, hoe staat je kapsel erbij ?

ps: Lyondell is overgenomen ;-) (geen grap)

• 19 Juli 2007 - 14:22

Nathaly:

Hoi Erik. Hoe gaat het nu? En waar zijn jullie nu? Ik vind het nog steeds erg knap dat jullie dit doen. Groetjes. p.s. Peter maakt zeker geen grapje.

• 20 Juli 2007 - 17:02

Basell:

You ain't much,if you ain't Dutch......

Veel success,